Alla olevalla videolla on käyty läpi esimerkkejä siihen liittyen, millä toimilla saatat tahattomasti haitata Itseohjautuvan automaation toimintaa.

 

Lisäksi tässä lisää esimerkkejä ja toimintaohjeita, miksi asiakkaalla ei välttämättä mene optimaalisesti laskuja täysin automaattisesti kirjanpitoon ja miten asiaa voitaisiin parantaa:

  • Vaikuttaako FabricAI-käyttäjä asiakkaan laskuilla rivien määrään? (Poistetaan esim. nollarivejä, tai yhdistetään rivejä)
    • Jos kyllä, onko mahdollista lopettaa?
  • Kirjoitettaako FabricAI-käyttäjä asiakkaan laskujen riviselitteisiin lisää tietoa?
    • Jos kyllä, onko mahdollista lopettaa?
  • Onko asiakkaan laskuista merkittävä osa yli 2000€ loppusummaltaan?
    • Jos kyllä -> nostetaan summarajaa, yhteys osoitteeseen tuki@fabricai.fi
  • Onko asiakas ollut vasta vähän aikaa nyt hyödynnettävässä kirjanpito-ohjelmassa? (alle 6kk)
    • Jos kyllä -> odotetaan tarkkuuden paranemista, eli jatketaan laskujen käsittelyä FabricAI:sta, tarkkuus paranee kun ostolaskuja saadaan lisää kirjanpitoon
  • Onko asiakkaan tiliöintikäytännöissä ristiriitaisuuksia historiassa? Ts. onko asiakkaan tilikartta tai tiliöintikäytännöt muuttuneet?
    • Jos kyllä -> räätälöidään tekoälyn koulutusmateriaali alkamaan uusien käytäntöjen aloituspäivästä (ei juuri nyt mahdollista, mutta tulevaisuudessa tulee olemaan)
  • Onko asiakkaalla monimutkainen dimensioseuranta, joka on FabricAI-käyttäjän vastuulla?
    • Jos kyllä -> automatisoidaan sekä tekoälyn että sääntöjen avulla dimensiot mahdollisimman pitkälle – täytä tämä lomake ja toimi tämän ohjeen mukaan

 

Tarvitsetko vielä apua?

Asiantuntijamme ovat täällä sinua varten. Soita meille, lähetä meille viestiä tai varaa aika veloituksettomaan henkilökohtaiseen neuvontaan. Veloitukseton asiakastuki sisältyy FabricAI palveluun!