FabricAI:n versiopäivitykset

Pyrimme toimimaan mahdollisimman ketterästi ja tuomme uusia ominaisuuksia sekä korjauksia jopa päivittäin. Teemme jatkuvasti päivityksiä esimerkiksi automaation tarkkuuteen ja FabricAI-portaalin toimivuuteen. Tähän artikkeliin olemme kuitenkin keränneet merkittävimmät ja näkyvimmät uudistukset kuukausitasolla.

Joulukuu 2022

Joulukuussa teimme analytiikkaan ja käytettävyyteen liittyviä parannuksia:

Asiakasvalikon analytiikka -välilehti

Analytiikka-välilehdeltä asiakasvalikossa näkyvissä ennustetarkkuus sekä ihmisen ja automaation käsittelemien laskujen määrien kuvaajat. Voit valita aikahaarukan joko viimeisen 30 päivän ajalta tai kuluvalta kuukaudelta. Asiakasvalikon saat auki klikkaamalla vasemmasta reunasta kolmen viivan symbolia.

Rivien järjestäminen

Rivit voi järjestää niiden yläpuolelta alasvetovalikosta myös ALV:n mukaan. Oletusvalinnan rivien järjestykselle voi tehdä oikean laidan vetovalikon alalaidasta. Mukana myös toissijainen järjestely riveille, jonka pitäisi korjata ilmenneitä ongelmia päinvastoin järjestyneille riveille. Rivit voi myös järjestää alkuperäiseen järjestykseen jos tämä tieto löytyy laskulta.

Muita pieniä korjauksia

  • Laskurivin ALV:n ja tilin muokkaus ei järjestä rivejä uudestaan ennen sivun uudelleenlataamista.
  • Vyörytyksien laskeminen negatiivisilla arvoilla korjattu.
  • Yläpalkin logon suurempi versio ei jää enää näkymättömänä klikattavaksi palkin pienennyttyä alaspäin scrollaamisen jälkeen.
  • Lisätooltip näyttämään selventävää infoa kun käyttäjä muuttaa riveiltä tietoa jota käytetään rivien järjestämiseen.

Marraskuu 2022

Marraskuussa lisäsimme Alapeukutuksen laskun ennusteisiin sekä session aikakatkaisun.

Alapeukutus

Alapeukutuksella voit ilmoittaa FabricAI:n tekoälylle, ettet ole tyytyväinen laskulle saamiisi ennusteisiin. Tämä auttaa ohjaamaan tekoälyn ennusteita nopeammin oikeaan suuntaan. Lue lisää

Session aikakatkaisu

Mikäli portaalia ei käytetä 15 minuuttiin tapahtuu automaattinen uloskirjautuminen. Tämä parantaa tietoturvaa vähentää epäjohdonmukaisuuksia raportoinnissa.

Lokakuu 2022

Syyskuun päivityksessä mahdollistimme rivien poiston massana.

Rivin massapoisto

Voit poistaa useamman rivin laskulta valitsemalla ensin haluamasi rivit ja tämän jälkeen klikkaamalla ”Poista valitut rivit” massaeditorista.

Syyskuu 2022

Syyskuussa teimme laajemman tietokantapäivityksen. Päivityksen myötä saimme palveluumme toimintavarmuutta asiakasmassan kasvaessa. Lisäksi se mahdollistaa esimerkiksi tarkemman analytiikan keräämisen.

Elokuu 2022

Elokuussa isoin muutos on Fennoa -integraation rakentaminen. FabricAI-portaalia voi siis nyt hyödyntää Procountorissa, Netvisorissa, Fivaldissa ja Fennoassa.

Kesäkuu 2022

Kesäkuussa olemme muunmuassa helpottaneet Itseohjautuvan automaation käyttöönottoa.

Itseohjautuvan automaation käyttöönotto ja toimittajan blokkaus

Avaa infolaatikko hampurilaisvalikosta ja valitse ”Asetukset” klikkaamalla kolmesta pisteestä. Klikkaa Itseohjautuva automaatio päälle. Jos haluat estää automaatiota käsittelemästä tietyn toimittajan laskuja, voit lisätä ne estettyihin toimittajiin.

Lue lisää Itseohjautuvan automaation toiminnasta täällä.

Toukokuu 2022

Toukokuussa toimme uusina ominaisuuksina asiakkaiden ryhmittelyn yhteen näkymään tehokkaampaa massakäsittelyä varten sekä kaksivaiheisen tunnistautumisen mahdollistamaan parempaa tietoturvaa.

Asiakkaiden ryhmittely

Asiakkaat voidaan ryhmitellä yhteen näkymään. Tällöin kaikkien valittujen asiakkaiden laskut näkyvät samassa näkymässä, eikä sinun tarvitse hyppiä asiakkaiden välillä. Saat ominaisuuden käyttöösi seuraavalla tavalla:

  1. Mene sovellusasetuksiin ja valitse ”Kokeelliset ominaisuudet käytössä”
  2. Palaa etusivulle ja klikkaa asiakasvalinnan yläpuolella olevasta ”Ryhmitä”-painikkeesta
  3. Valitse asiakkaat joita haluat käsitellä samanaikaisesti.

Kaksivaiheinen tunnistautuminen

Tarjoamme FabricAI-portaalissa mahdollisuuden kaksivaiheiseen tunnistautumiseen. Mikäli ominaisuus otetaan käyttöön, täytyy kirjautuminen jatkossa vahvistaa puhelimella. Näin otat kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön:

  1. Mene asetuksiin
  2. Klikkaa ”Ota käyttöön” kohdassa ”Kaksivaiheinen tunnistautuminen”
  3. Syötä salasanasi ja puhelinnumerosi
  4. Syötä tekstiviestillä saamasi vahvistuskoodi

Huhtikuu 2022

Huhtikuussa helpotimme automaattisesti käsiteltyjen laskujen tunnistamista ja laskujen hakua sekä otimme ensimmäisen askeleen kohti käyttäjä- ja asiakaskohtaista analytiikkaa.

Automaattisesti käsitellyt laskut

Itseohjautuvan automaation käsittelemät laskut näkyvät nyt omassa tilassaan.

Mikäli et vielä hyödynnä Itseohjautuvaa automaatiota omilla asiakkaillasi, lue lisää tai ota yhteyttä käyttäjätukeemme.

Laskujen haku

Voit hakea tiettyjä laskuja joko laskun numeron tai toimittajan perusteella.

Sessiokello

Ensimmäinen osa analytiikkaa on sessiokello, jonka avulla voit tarkastella kuinka kauan aikaa käytät FabricAI-portaalissa. Kello näyttää käytetyn ajan asiakaskohtaisesti sekä koko istunnon mukaan.

Maaliskuu

Maaliskuussa toimme FabricAI-portaaliin mm. laskun eräpäivän näkyviin, laskujen järjestämisen eräpäivän mukaan, tiedon väärästä tilinumerosta sekä infolaatikon.

Eräpäivä

Eräpäivä näkyy nyt laskun tiedoissa.

Eräpäivän mukaan järjestäminen

Laskut voidaan järjestää eräpäivän mukaan.

Infolaatikko ja asiakaskohtaiset muistiinpanot

Ruudun vasemmasta reunasta saat avattua Infolaatikon. Voit lisätä tänne asiakaskohtaisia muistiinpanoja. Voit valita muistiinpanot näkyviksi vain itsellesi tai tiimillesi. Näin voit välittää helposti viestejä vaikkapa tuuraajalle, ilman post-it lappujen liimaamista.

Rivin kopioiminen ja tietojen automaattinen täyttö uudelle riville

Voit kopioida rivin klikkaamalla oikealla olevasta painikkeesta. Mikäli luot kokonaan uuden rivin täytetään yleisimmän rivin tiedot sille automaattisesti.

Väärän tilinumeron tunnistaminen (Fivaldi)

Automaatio vertaa laskulla olevaa tilinumeroa Fivaldissa oleviin toimittajan maksutietoihin. Mikäli tilinumero eroaa, nousee tästä tieto kommenttikenttään:

Tarvitsetko vielä apua?

Asiantuntijamme ovat täällä sinua varten. Soita meille, lähetä meille viestiä tai varaa aika veloituksettomaan henkilökohtaiseen neuvontaan. Veloitukseton asiakastuki sisältyy FabricAI palveluun!